نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 17:36

شروع به کار ۵ قاضی جدید در شهرستان های آذربایجان غربی

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شروع به کار۵ قاضی جدیدتازه کار در پنج شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم استان و تقویت کادر قضائی، ۵ نفر قاضی جدید تازه کار در شهرستان‌های خوی، ماکو، سردشت، اشنویه و نقده شروع به کار کردند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راهبردهای مجموعه مدیریت دستگاه قضائی استان تقویت نیروی کادر قضائی استان می‌باشد که در گذشته استان را به شدت با چالشی مواجه کرده بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در سال ۱۴۰۲ با احتساب این ۵ قاضی ۱۸ نفر کادر قضائی، عمدتاً با محوریت شهرستان‌های محروم و دور افتاده به منظور تکریم مراجعین و کاهش اطاله دارسی و تسریع و دقت در رسیدگی‌ها جذب دستگاه قضائی استان شده اند، هر چند فاصله زیادی تا تأمین نیروی قضائی لازم استان وجود دارد ولی تمام تلاش مجموعه مدیریت استان در راستای مرتفع کردن این کمبودها است.

عتباتی ابراز امیدواری کرد تکمیل کادر قضائی استان در ایام و ماه‌های آتی کمک شایانی به ارتقای عملکردهای دادگستری استان خصوصاً کاهش زمان رسیدگی‌ها و کاستن اطاله رسیدگی بکند و قضات با فراغ بال بیشتری به رسیدگی پرداخته و اتخاذ تصمیم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429175

مهمترین اخبار ایران و جهان: