نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 19:58

بی‌برنامگی در بحث کشاورزی کشور موج می‌زند!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بی برنامگی در حوزه کشاورزی موج می زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور مدیرکل منطقه ۵ کشور و آذربایجان شرقی سازمان بازرسی تشکیل یافت، با انتقاد از وضعیت حاکم بر حوزه کشاورزی در کشور اظهارکرد: با وجود اینکه آب زیادی برای تولید محصولات باغی و میوه در کشور صرف می شود ولی به جهت پایین بودن قیمت ها کشاورزان قادر به برداشت محصولات تولیدی خود از اراضی کشاورزی نیستند.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در حوزه کشاورزی بخصوص در صرف آب خاطرنشان کرد: مشوق هایی برای کشاورزان در نظر گرفته شود تا به سوی محصولات استراتژیک هدایت شوند و از این طریق معیشت آنها نیز تأمین شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اصلاح شیوه کشاورزی در ایران را امری ضروری خواند و هشدار داد: اگر تا چند سال آینده به این شیوه کشاورزی ادامه دهیم به نوعی به سمت نابودی آن با دستان خود خواهیم رفت.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به اقدامات امیدوارانه صورت گرفته در بحث کشاورزی شهرستان بناب تصریح کرد: برای نجات کشاورزی بناب برنامه هایی را برنامه ریزی کرده ایم که امیدواریم برای کشاورزان و کشاورزی منطقه نتیجه بخش باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406775

مهمترین اخبار ایران و جهان: