نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 17:04

۱۲۵۱ نفر از داوطلبان آزمون آموزش و پرورش البرز برای مصاحبه دعوت شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: هزار و دویست و پنجاه و یک نفر به مرحله مصاحبه دعوت شدند و درحال حاضر در کانون‌های ارزیابی ۱۵گانه استان مشغول مصاحبه، بررسی سوابق و بحث‌های گزینشی داوطلبان هستیم.

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص استخدام افرادی که در آزمون کتبی آموزش و پرورش را شرکت کردند، گفت: افرادی موفق شدند نمره قبولی آزمون را بدست بیاورند برای مصاحبه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه هزار و دویست و پنجاه و یک نفر به مرحله مصاحبه دعوت شدند، افزود: درحال حاضر در کانون‌های ارزیابی ۱۵گانه استان مشغول مصاحبه، بررسی سوابق و بحث‌های گزینشی داوطلبان هستیم.

حجرگشت ادامه داد: تا به امروز ارزیابی ۵۲۰ داوطلب انجام شده است و هفته آینده تمامی داوطلبان ارزیابی و گزینش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله آخر نمرات کسب شده داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه ارزیابی و بررسی می‌شود، تصریح کرد: بهترین نیروها جذب آموزش و پرورش می‌شوند و مهرماه آینده وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

حجرگشت با بیان اینکه سهمیه استان البرز ۸۱۷ نفر است، گفت: بهترین نیروها به وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شوند و بعد از پایان دوره‌ها در دانشگاه فرهنگیان مهر ماه آینده راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1398431

مهمترین اخبار ایران و جهان: