نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 12:06

12 پروژه در شهرکرد همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار شهرکرد گفت: در ایام دهه فجر ۱۲ پروژه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و ۲ پروژه نیز برای کلنگ‌زنی توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب ۱۲ پروژه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و ۲ پروژه نیز برای کلنگ‌زنی توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد افزود: بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر، خرید و نوسازی خط معاینه فنی خودروهای سبک، خودرو ثبت تخلف سیار، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری منطقه۲، بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تجهیز شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله این پروژه‌هاست.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی اقبال و پیست دوچرخه‌سواری بانوان، ساماندهی بافت فرسوده شهری، پیاده‌روسازی منطقه یک و ۲، اجرای مسیل اشکفتک و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی از دیگر پروژه‌های شهرداری در این ایام هستند.

واحدیان ادامه داد: کلنگ‌زنی اجرای فیبر نوری در منطقه۲، سازمان سیما، منظر و فضای شهری، انبار و ترمینال و احیای پارک جانبازان شمالی نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

وی گفت: مجموع اعتبار این تعداد پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی‌ها ۱۷۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 990175

مهمترین اخبار ایران و جهان: