نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 17:15

گروه سرود ۱۰۰ نفری کانون‌های مساجد اردبیل روز ۲۲ بهمن همخوانی می‌کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل از اجرا و همخوانی گروه سرود ۱۰۰ نفری اعضای کانون‌های مساجد استان در مسیر راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی آمون بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مسیر راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گروه سرود ۱۰۰ نفره از اعضای کانون‌های مساجد اردبیل همخوانی می‌کنند.

وی افزود: این فعالیت هنری با هدف ایجاد شور و نشاط برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی و همچنین نشان دادن خلاقیت‌های هنری نوجوانان و جوانان مسجدی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به این‌که در ایام‌الله دهه فجر نیز ۵ اجرای میدانی به اهتمام همین گروه سرود، در مناطق مختلف شهر اردبیل برگزار می‌شود، ادامه داد: در آینده با مشارکت حوزه هنری، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، این برنامه فاخر به‌صورت نماهنگ گردآوری خواهد شد. 

آمون بیان کرد: طی سال‌های اخیر گروه‌های هنری سرود در کانون‌های مختلف خواهران و برادران تشکیل شده که مهم‌ترین هدف آن‌ها کشف استعدادهای هنری بوده و موجب گسترش فعالیت‌های هنری در کانون‌ها شده است.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 997875

مهمترین اخبار ایران و جهان: