نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 15:01

پارکینگ‌های بزرگ در نقاط مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: پارکینگ‌های بزرگ برای ماشین‌های سنگین با هدف کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل اظهار کرد: پارکینگ‌های بزرگ برای ماشین‌های سنگین با هدف کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای عملیاتی کردن این طرح گفت: برای حل این مشکل که موجب گله‌مندی شهروندان از پارک خودروهای سنگین در محلات مختلف شده، مکان‌هایی هم پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: مرکز کنترل هوشمند برای مدیریت و کاهش ترافیک در سطح شهر اردبیل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه ساماندهی مطب پزشکان نیز در راستای کاهش ترافیک مبنای کار قرار گرفته است، بیان کرد: بسیاری از این مطب‌ها به ساختمان پزشکان انتقال یافته ولی باز هم نیاز هست پزشکان و دستگاه‌های مربوطه برای کاهش ترافیک در مرکز شهر و تسهیل تردد همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیکی به سال جدید گفت: نیاز است مراکزی برای دسترسی راحت مردم به اقلام و کالاهای شب عید در مناطق مختلف شهر اردبیل ایجاد شود تا از ترافیک در هسته مرکز شهر کاسته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015075

مهمترین اخبار ایران و جهان: