نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 22:36

مجلس تلاش خود را برای تحقق مطالبات معلمان انجام می دهد

ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: مطالبات معلمان از دولت به حق بوده و مجلس تلاش خود را برای تحقق این خواسته ها انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه پنج شنبه در نشست با رئیس آموزش و پرورش به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی گفت: امام (ره) پس از انقلاب، یک نحوه حکومت جدید را ارائه کردند، اما در سال‌های بعد از انقلاب، دولت‌های ما منطبق با این نوع حکومت اسلامی عمل نکرده‌اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بابیان اینکه پایه ریزی تربیت انسان در ۷ سال اول زندگی او انجام می‌شود، گفت: در آموزش و پرورش نیز تا اینجا نگاه دقیقی نبوده است. آیا همان نگاهی که به استاد دانشگاه داریم، به معلم ابتدایی نیز داریم؟

وی افزود: مطالبات معلمان از دولت و مجلس به حق بوده و مجلس نیز تلاش خود را برای تحقق این خواسته خواهد کرد تا نوع نگاه در حوزه آموزش و پرورش تغییر کند، چرا که شما معلمین رسالت بسیار بزرگی به عهده دارید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مدارس ما دانش آموزانی مانند حاج قاسم سلیمانی‌ها باید تربیت شوند.

حجت‌الاسلام سبزی گفت: حاج قاسم چیزی برای خودشان نخواستند و همه کارها را در راه خدا انجام می‌داد، دشمن نیز افرادی را که سعی دارند در این مسیر باشند با مشکل مواجه خواهد کرد. معلمین باید چنین افرادی را در مدارس تربیت کنند.

وی ادامه داد: به خون شهدا مدیون هستیم و باید دستاوردهای این انقلاب به شیوه‌های مختلف و با بهترین بیان در جامعه تبیین شود.

سبزی با بیان اینکه سال ۱۳۵۹ حدود ۵۲ درصد مردم جامعه بی سواد بودند اما امروز بیش از ۹۰ درصد باسواد هستند، گفت: اگر کشوری باسواد باشد و در علم پیشرفت داشته باشد می‌تواند برای خود کسب قدرت کند و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: باعث غرور و افتخار است که در صنعت هسته‌ای در جایگاهی هستیم که امروز ۱۲ مرکز پرتودهی برای از بین بردن انواع میکروب‌ها و قارچ‌ها در کشور وجود دارد و این یک نمونه از پیشرفته‌های بعد از انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942975

مهمترین اخبار ایران و جهان: