نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 11:28

سپاه در هیچ عرصه‌ای مردم را تنها نگذاشته است/ شورای شهر اصفهان یکپارچه ملبس به لباس سپاه شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افتخار می‌کنیم که عزیزان سپاه به عنوان حامی ایران، ایثارگرانی هستند که در هیچ عرصه‌ای حتی در توطئه‌های اقتصادی نیز ملت ایران را تنها نگذاشتند و ملت ایران همچنین راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر(ع) و اعیاد پیش‌رو اظهار کرد: در ماه رجب قرار داریم و ماه‌های شعبان و رمضان در پیش است که امید داریم مناسبت‌های این ماه‌ها برای همه مسلمانان جهان به ویژه هموطنان و همشهریان پُر خیر باشد. 

وی با اشاره به اینکه امروز همه اعضای شورای شهر اصفهان یکپارچه ملبس به لباس مقدس سپاه شدند، تأکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است، اخیراً نیز دشمن به دنبال تصویب پیش‌نویس تهیه شده در خصوص قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی بوده است.

نورصالحی با تأکید بر اینکه عزیزان سپاه فرزندان این ملت هستند، تصریح کرد: هر گونه تهمت و توهین علیه این نهاد، علیه کل ملت ایران است و ما نمایندگان مردم در شورای شهر هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان با این ابزار و اقدام به دنبال نشان دادن دشمنی خود هستند و علت این اتفاق هم روشن است، چرا که هر توطئه و دسیسه‌ای که دشمن علیه جبهه مقاومت و کشورهای منطقه و ایران داشته، توسط سپاه خنثی شده است.

وی با تأکید بر اینکه نقشه‌هایی که توسط دشمن طرح‌ریزی شده کامل بوده است، گت: اما همه این نقشه‌ها با هوشیاری و ادای تکلیف جان برکفانه سپاه عزیز خنثی شده است.

نورصالحی مطرح کرد: افتخار می‌کنیم که عزیزان سپاه به عنوان حامی ایران، ایثارگرانی هستند که در هیچ عرصه‌ای حتی در توطئه‌های اقتصادی نیز ملت ایران را تنها نگذاشتند و ملت ایران همچنین راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

پایان پیام/۶۳۰۸۸/

منبع: فارس
شناسه خبر: 994375

مهمترین اخبار ایران و جهان: