نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 21:37

اولین روز بازار بجنورد بهره‌برداری خواهد شد

شهردار بجنورد گفت: اولین روز بازار تره‌بار که با هدف توانمندسازی اقتصادی منطقه، حمایت از مشاغل خرد، خدمات متمرکز محله محور، ایجاد اشتغال و ارائه قیمت متعادل اقلام با حذف واسطه در منطقه یک شهر ایجاد شده است به آستانه بهره‌برداری رسید.

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: اولین روز بازار تره‌بار که با هدف توانمندسازی اقتصادی منطقه، حمایت از مشاغل خرد، خدمات متمرکز محله محور، ایجاد اشتغال و ارائه قیمت متعادل اقلام با حذف واسطه در منطقه یک شهر ایجاد شده است به آستانه بهره‌برداری رسید.

وی گفت: قطعاً نگاه و سیاست مشترک شورای اسلامی دوره ششم و شهرداری بر ارائه خدمات ارزانتر متمرکز بر محلات شهری است که با حذف دلالان و واسطه‌ها امکان دسترسی مردم به مایحتاج روزانه را تسهیل خواهد کرد.

شهردار بجنورد افزود: قطعاً برنامه ما توسعه روزبازار هاست تا در محلات پرتراکم شهری امکان دسترسی آسان شهروندان به اقلام مصرفی روزانه را مرتفع کنیم و یکی از برکات این اقدام قطعاً با کاهش سفر به مرکز شهر تاثیر مثبت بر ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

حمیدی از همه دستگاه‌های متولی ضمن قدردانی در استقبال از این اقدام دعوت به مشارکت کرد و گفت: نماینده صمت در قیمت‌گذاری اقلام، متولیان صنفی و جهاد کشاورزی در این فرآیند، قطعا  کمک‌های موثری به شهروندان برسانند.

وی خاطر نشان کرد: گام بعدی راه اندازی روز بازار در شهرک گلستان و دو نقطه دیگر شهر است که نیازمند  جانمایی است تا با تأمین اعتبار بودجه سال آتی شهرداری به مرحله اجرا در آید.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 971675

مهمترین اخبار ایران و جهان: