نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 12:40

پرداخت متمم بودجه به فدراسیون‌ها با توجه به مدال آوری

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: متمم بودجه ای که به فدراسیون ها قرار است پرداخت شود را با توجه به کسب مدال در مسابقات بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز(سه ۲۰ دی ماه) در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مباحثی که در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح می شد را به نمایندگی از خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و اعضا هیات اجرایی در خدمت شما هستم. امروز چهار موضوع در جلسه هیات اجرایی مطرح شد که خدمت شما عرض می‌کنم. اولین موضوع اینکه دوستان اصرار داشتند که جلسات هیات اجرایی زمان های آن را دقیق تر کنیم و تقویم سالانه داشته باشیم که با هم به توافق رسیدند که دو هفته یکبار همان روزهای سه شنبه باشد. تا پایان سال تقویم داشته باشیم.

وی افزود: نکته دومی که در جلسه مطرح شد، در خصوص یک متمم بودجه ای بود که قرار بود به فدراسیون های ورزشی پرداخت شود، ما جلسات و‌ نشست های خودمان را با فدراسیون هایی که در بازی های آسیایی مدال آور هستند با دسته بندی که انجام گرفته شده، یعنی قطعا مدال می آورند، آنهایی که شانس بالایی برای مدال آوری دارند و آنهایی که باید برای رشته خودشان تلاش کنند و‌هم برای توسعه رشته خودشان و احتمال مدال در آنها است، جلسات را شروع کردیم و حدودا ۱۷ جلسه با روسای فدراسیون ها گذاشته ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: گزارش جلسات را به اعضا هیات اجرایی تقدیم کردیم و در همین راستا هم گفتیم، خارج از بودجه سال ۱۴۰۱ یک متممی را بتوانیم پرداخت کنیم که این متمم خوب شاخص های هفت گانه را همراه خو‌د داشت.

ادامه دارد....

منبع: فارس
شناسه خبر: 967575

مهمترین اخبار ایران و جهان: