نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 01:19

کشف 87 کیلو تریاک در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 87 کیلوگرم از نوع تریاک در یک عملیات مشترک در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید بابایی اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات واصله در اجرای عملیات مشترک با سایر استان‌ها، شخصی به هویت معلوم  قصد انتقال مقادیر زیادی محموله موادمخدر از نوع تریاک با یک دستگاه کامیون از طریق محورهای مواصلاتی استان زنجان به یکی از استان‌های غربی کشور را داشته دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در این مورد بلافاصله کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عوارضی زنجان-قزوین کامیون مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به همراه کامیون توقیفی به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر استان دلالت و در طی بازرسی از بار حامل کامیون مقدار 87 کیلو 465 گرم  تریاک کشف و ضبط شد.
 بابایی تاکید کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان با پدیده شوم اعتیاد مبارزه و از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده رفتار مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 128 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014131

مهمترین اخبار ایران و جهان: