نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 22:11

نیروگاه منتظرقاٸم یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران

فردیس- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: نیروگاه منتظرقاٸم یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین‌کننده برق مصرفی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید منتظرقائم فردیس نشستی مشترک با مهندس جمشید نژاد مدیرعامل این نیروگاه داشت و در جریان آخرین وضعیت تولید برق در این مجموعه قرار گرفت.

وی در این نشست اظهار داشت: با توان نیروگاه شهید منتظرقاٸم سرما را در استان بدون مشکل پشت سر می‌گذاریم؛ اما مردم مدیریت منابع انرژی را جدی بگیرند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: نیروگاه منتظرقاٸم در فردیس یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین برق مصرفی کشور است که با تمام ظرفیت تولید برق دارد و لازم است شهروندان نیز توصیه‌ها را در مصرف سوخت جدی بگیرند.

اسداللهی بیان کرد: نیروگاه منتظرقاٸم یکی از بزرگترین نیروگاه‌های ایران در تأمین‌کننده برق مصرفی کشور است که با استقرار در استان البرز به عنوان ظرفیت غنی صنعتی و مهم به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: این نیروگاه تمام ظرفیت خود را برای تولید برق به کار بسته است و با توکل بر خدا و مدیریت عزیزان فصل سرما را بدون دغدغه در استان پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که به توصیه‌ها در مصرف سوخت بی توجه باشیم چراکه مدیریت بهینه یکی از موضوعات مهم و اولویت دار در کشور بشمار می‌رود و انتظار داریم شهروندان در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: این نیروگاه به غیر از اینکه یک واحد صنعتی است به لحاظ علمی نیز از قطب‌های منطقه به شمار می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 953431

مهمترین اخبار ایران و جهان: