نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:56

شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای همه مسئولان است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای همه مسئولان است و ایمان، تقوا، ولایتمداری، مجاهدت کارآمد، هزینه‌کرد خود برای انقلاب از ویژگی‌های او بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار یک الگوی تمام عیار برای همه مسئولان است و ایمان، تقوا، اخلاق، ولایتمداری، مجاهدت کارآمد، هزینه‌کرد خود برای انقلاب و نه بالعکس، مردم دوستی، قبولی در تمام امتحانات و صحنه‌ها، اخلاص و دوری از دنیا، پیشگامی در اقدامات خطرناک و سرنوشت‌ساز تنها بخشی از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

وی، صادق بودن در وعده، گفتار، رفتار، عمل و صداقت با مردم و ولی خدا و صادق با خدا و اخلاص را ویژگی‌های مهم سردار عنوان کرد که از وی شهید سلیمانی ساخت و افزود: همین تبریز وقتی سحر جمعه ۱۳ دی ۹۸ خبر شهادت سردار سلیمانی رسید، حضور خودجوش و پرشوری در نماز جمعه و مراسم عزاداری به این مناسبت داشت و این صحنه‌ها نشان از ارادت و عشق و علاقه مردم تبریز به این شهید بزرگوار بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وقتی رهبری بعد از ظهر همان روز به دیدار خانواده سردار سلیمانی رفته بودند، گفتند «اگر مردم در کرمان و در خیابان‌ها عزاداری می‌کنند، بعید نیست چون زادگاه شهید سلیمانی است ولی در مورد تبریز چه» و این نشان از دلدادگی ویژه مردم این دیار به سردار دلهاست.

وی گفت: در تشییع جنازه سردار سلیمانی نیز شاهد عمق عشق و علاقه مردم بودیم و نشان داد مردم خادم و مخلص واقعی خود را خوب می‌شناسند و مراسم حاضر نیز نشان همین علاقه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952775

مهمترین اخبار ایران و جهان: