نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 00:48

اولین تخصیص اعتبار از محل تهاتر نفت به نام اردبیل رقم خورد

با پیگیری‌های استاندار اردبیل و با توجه ویژه دولت سیزدهم و همراهی و مساعدت مسوولان، به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان، مجوز تهاتر مستقیم نفت نخستین بار در بین استان‌های کشور، برای استان‌ اردبیل اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با پیگیری‌های چند ماهه سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و با همراهی و مساعدت دلسوزان مردم به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان، مجوز تهاتر مستقیم نفت نخستین بار در بین استان‌های کشور برای استان‌ اردبیل اخذ شد.

در این راستا از محل تبصره ۱۹ قانون بودجه، امتیاز مهم تهاتر مستقیم نفت برای استان اردبیل اخذ و در گام نخست دستور تخصیص ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات ملی، استانی و مصوبات سفر رئیس‌جمهور، برای ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز در شأن مردم شریف استان، صادر شد.

توجه ویژه دولت سیزدهم به استان اردبیل با صدور امتیاز ویژه یک هزار میلیارد تومان در گام نخست با اخذ مجوز تهاتر مستقیم نفت با شرکت‌های خارجی برای استان اردبیل است که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان داشته و در سایه وحدت و همدلی حاکم بر استان اردبیل تحقق یافت.

با صدور مجوز این امتیاز بزرگ برای استان اردبیل و دستور تخصیص یک هزار میلیارد تومانی در گام نخست، پروژه‌های استان جانی دوباره می‌گیرند و علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها، امکان انجام پروژه‌های کلان نیز با توجه به تخصیص بودجه مناسب فراهم خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 953631

مهمترین اخبار ایران و جهان: