نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 16:34

افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر

کرمانشاه- سرپرست ورزش و جوانان کرمانشاه از افتتاح پنج پروژه ورزشی کرمانشاه در دهه فجر خبر داد.

منوچهر حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر اجرای حدود یک هزار برنامه وزرشی، فرهنگی و آموزشی افتتاح پنج پروژه ورزشی مهم در دهه فجر را نیز خواهیم داشت.

وی اشاره‌ای به مجموع پروژه‌های مهمی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند داشت و افزود: یکی از این پروژه‌ها افتتاح زمین چمن مصنوعی استاندارد در شهرستان هرسین به مساحت هفت هزار متر مربع با تامین اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ابلاغی زارت ورزش و جوانان است.

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی استاندارد شهرستان دالاهو به مساحت هفت هزار متر مربع و اعتبار ۶ میلیارد تومانی از محل اعتبارات استانی، ۲ زمین چمن مینی فوتبال در روستای نخت حسین سلطان و روستای سرچغا از توابع شهرستان دالاهو مجموعاً به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبا سه میلیارد تومانی سایر پروژه‌های برنامه‌ریزی شده و قابل افتتاح در دهه فجر است.

حاتمی در پایان با تاکید براینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر بر مبنای مشارکت و نشاط اجتماعی و عمومی خواهد بود، خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با شهدای والامقام، افتتاح پروژه‌های ورزشی، دیدار و تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان ورزش و مدال‌آوران، همایش پیاده‌روی و ورزشی در شهرستان‌ها و محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه و … از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002975

مهمترین اخبار ایران و جهان: