نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 09:06

عملیات اجرایی بازگشایی «کوی طبیعت» گرگان آغاز شد

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان از آغاز عملیات اجرایی برای بازگشایی کوی طبیعت این شهر خبرداد و گفت: بازگشایی این مسیر، بخشی از ترافیک شهر در محدوده جرجان را عبور خواهد داد.

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: منطقه شرق و شمال شهر گرگان محروم بوده و مانند جنوب و غرب توسعه نیافته است لذا باید اقداماتی در این نقاط انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: یکی از این اقدامات بارگشایی معابر است که به تغییر چهره شهر و باز شدن گره‌های ترافیکی کمک خواهد کرد.

وی از بازگشایی محور ۴۵ متری طبیعت خبرداد و گفت: با بازگشایی این محور، سرمایه گذاران بخش مسکن هم می‌توانند در این منطقه ورود کنند.

مقسم بیان کرد: بازگشایی معابر سال‌ها در شهر گرگان مغفول مانده بوده و آخرین بازگشایی به محور شهید صیاد شیرازی برمی‌گردد که با عملیاتی شدن این پروژه، شهر شکل دیگری به خود گرفت و مرتب شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص شکل بازگشایی کوی طبیعت هم توضیح داد: از فلکه مدرس که به سمت پایین می‌آید، تا طبیعت ۱۷، معبر ۳۶ متری بوده و بقیه ۴۵ متری است این مسیر به سمت پایین ادامه خواهد یافت و قبل از روستای نصرآباد یک پیچ هلالی می‌خورد و به سمت جاده گرگان و گنبدکاووس می‌رود؛ یعنی ورودی گرگان، خروجی ۴۵ متری طبیعت خواهد بود.

وی عنوان کرد که این معبر به ساختن شهر در سمت شرق کمک کرده و حجم وسیعی از ترافیک را عبور خواهد داد.

مقسم افزود: یکی از اشتباهات شهردار قبلی که جلوی آن گرفته شد، احداث زیرگذر در تقاطع کاشانی بود که با بازگشایی طبیعت، نیاز به هزینه گزاف ۲۰۰ میلیارد تومانی نیست و از سمت دیگر رینگ عبوری خوبی را ایجاد خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: یکی از اقدامات جدید شهرداری مرتفع سازی ساختمان‌ها بوده که اخذ مجوز آن در مراحل انتهایی است و از سال بعد اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 959431

مهمترین اخبار ایران و جهان: