نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 10:02

علت قطعی گاز در روستای برآباد خواف بر اثر یخ زدگی علمک ها بوده است

رییس اداره گاز ناحیه خواف گفت: مطالب مطرح شده پیرامون قطع کامل گاز روستای برآباد، بزرگترین روستای این شهرستان صحت ندارد، قطع جریان گاز تعدادی از مشترکان این روستا به دلیل یخ زدگی علمکها طی ۲ شب اخیر رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کریم قربان پور اظهار کرد: مطالب مطرح شده پیرامون قطع کامل گاز روستای "برآباد"، بزرگترین روستای این شهرستان صحت ندارد، قطع جریان گاز تعدادی از مشترکان این روستا به دلیل یخ زدگی علمکها طی ۲ شب اخیر رخ داده است.

رییس اداره گاز ناحیه خواف افزود: رفع مشکل گاز مشترکان روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان خواف در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری بر اثر یخ زدگی در حال اتمام است.

وی ادامه داد: یخ زدگی علمک و رگلاتورها موجب قطع تعدادی از مشترکان گاز روستای برآباد خواف شده است که با تلاش ماموران این اداره جریان گاز برای بخش زیادی از این مشترکان وصل شده است.

قربان پور با رد برخی مطالب مطرح شده پیرامون قطع گاز بخش زیادی از اهالی روستای برآباد خواف ادامه داد: تنها گاز تعداد محدودی از مشترکان گاز روستای فوق قطع بود که ماموران اداره گاز خواف در حال رفع مشکل و اتصال گاز آنها هستند.

رییس اداره گاز شهرستان خواف گفت: هم اکنون به جز تعداد محدودی از مشترکان این روستا گاز همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان وصل است.

وی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در فصل زمستان در این شهرستان روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب است که با توجه به سرمای کم سابقه و بارش برف و یخبندان روزهای اخیر این میزان به ۷۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است.

قربان پور افزود: روزانه شاهد افزایش ۱۰۰ هزار مترمکعبی در مصرف گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف بوده ایم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 981931

مهمترین اخبار ایران و جهان: