نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 13:14

شناسنامه دار شدن ۴ هزار هکتار از باغات استان قزوین

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسنامه دار شدن ۴ هزار هکتار از باغات استان خبر داد و گفت: این طرح در سطح کلیه شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی راه انجام از شناسنامه دار شدن ۴ هزار هکتار از باغات استان قزوین خبر داد و گفت: این طرح در سطح کلیه شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی می شود و شهرستان های قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بوده اند.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه های صنفی کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی شهرستانهای تابعه و همچنین بهره مندی از ظرفیت طرح نظام صنفی کشاورزی در امر ساماندهی و هویت بخشی کلیه تولید کنندگان و بهره برداران این بخش و همچنین جهت تکمیل داده های آماری صدور شناسنامه اراضی باغات در استان، این طرح اجرا می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این طرح با جدیت در سطح شهرستانهای تابعه در حال پیگیری و اجرا است و باغداران استان می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و اتاق های اصناف کشاورزی در شهرستان خود، نسبت به ثبت نام و دریافت شناسنامه باغ و پروانه کسب کشاورزی اقدام کنند.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت متبوع، کلیه خدمات و امتیازات ارائه شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه و مراکز جهاد کشاورزی با ارائه شناسنامه باغ به باغداران انجام می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586131

مهمترین اخبار ایران و جهان: