نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 16:20

سرمربی سپاهان: ۲ ماه فرصت بازسازی داریم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با بازگشت بازیکنان آسیب دیده تیم شرایط بهتری خواهد داشت، به هواداران سپاهان و مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم، امیدوارم که در مسابقات بعدی نیز این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد و تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برد تیمش در مقابل زغال سنگ طبس در هفته هفتم لیگ برتر اظهارداشت: پیش‌بینی این بازی سخت را داشتیم، پنج نفر از بازیکنان آسیب دیده داریم که امروز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و  بازیکنانم در ۳ پست غیر تخصصی خود بازی کردند.

وی افزود: از بازیکنان تشکر می‌کنم شاید تنها از ۸-۷ بازیکن استفاده کردیم که همگی از جان مایه گذاشتند، بعد از ۳ هفته ای که در خانه رقبا نتیجه نگرفتیم، در این بازی نتیجه گرفته و ۲ امتیاز کسب کردیم.

مرتجی با بیان این که حدود دو ماه فرصت بازسازی تیم را داریم، خاطرنشان کرد: با بازگشت بازیکنان آسیب دیده تیم شرایط بهتری خواهد داشت، به هواداران سپاهان و مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم، امیدوارم که در مسابقه بعدی نیز این پیروزی‌ها تداوم داشته و تکرار شود.

 

کنایه سرمربی تیم ملی به همکار لیگ برتری

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده شده است، پس از پیروزی تیمش مقابل فرازبام دهدشت اظهار داشت: با تیمی بازی داشتیم که خیلی از بازیکنان آن‌ در رده نوجوانان و جوانان تیم ملی شاگرد من بودند و از شاخصه‌ها و برنامه‌های من شناخت داشتند و به همین دلیل می‌توانم بگویم این بازی بیش از همه برای من حساس بود.

وی افزود: بازیکنان ما پس از چند هفته‌ای که با تیم‌های خوب و سطح بالای لیگ بازی داشتیم، توانستند خودشان را نشان دهند و بازی خوبی انجام دادیم.

رحیمی‌‌زاده با کنایه به مصاحبه پیش از بازی سرمربی تیم دهدشت گفت: تیم حریف پیش از بازی کری‌خوانی انجام داده بودند که در ورزش طبیعی است و ضمن خسته نباشید به سرمربی این تیم خدمت ایشان عرض می‌کنم که شما همیشه مرا بردید و نیاز نبود آن را در مصاحبه مطرح کنید.

سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین درباره شرایط تیم خود در ادامه مسابقات تصریح کرد: رفته رفته روال تیم ما بهبود پیدا می‌کند و با توجه به تعطیلی به‌وجود آمده، تمرینات پیگیری خواهد شد و عقب افتادگی شروع لیگ را جبران خواهیم کرد و مطمئنم همه بازیکنان انگیزه بهتر شدن دارند و نیم فصل دوم شرایط خیلی بهتری خواهیم داشت.

 

دروازه‌بان ۷۰ درصد تیم است

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ و تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول اظهار داشت: از قبل با استرس به این بازی آمدم و حس می‌کردم که بازی خیلی سختی خواهیم داشت؛ آلومینیوم تیمی جوان و جویای نام است که استعدادهای خیلی خوبی هستند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شد که بازی سختی باشد و خوشحالم که ۲ امتیاز گرفتیم تا از کورس قهرمانی دور نشویم.

صادقی تصریح کرد: پیروزی برابر آلومینیوم کار ساده‌ای نیست، بزرگترین غایب ما در این دیدار امید سرپوشی بود، زیرا دروازه‌بان ۷۰ درصد تیم است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594931

مهمترین اخبار ایران و جهان: