نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 17:06

حاشیه بازی گل‌گهر و استقلال| از اعتراض آبی‌های‌ تهران به داور تا عصبانی شدن سرمربی آرام سیرجانی‌ها

نیمه اول بازی گل‌گهر و استقلال با حواشی مختلفی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های گل‌گهر و استقلال از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* برای احترام به روح ملیکا متولی، بازیکن تیم ملی بانوان که بامداد امروز در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد، اعضای 2 تیم و هواداران پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت کردند.

* هواداران سیرجانی با نصب بنری با مضمون «سیرجان دیار ماست، گل‌گهر افتخار ماست» به حمایت از شاگردان مارینوس اوزونیدیس پرداختند.

* طرفداران سیرجانی همچنین مهران گلزاری، کاپیتان گل‌گهر را که به دلیل مصدومیت شدید، ادامه فصل را از دست داده تشویق کردند.

* در دقیقه 20 مسیح زاهدی، گل اول گل‌گهر را به ثمر رساند تاریخ این بازی شکسته شده و هواداران این تیم پس از دقایقی سکوت به تشویق تیم خود بپردازند.

* باشگاه استقلال در دقیقه 35 با انتشار تصویری از گل حریف اعلام کرد: تصویر فریز شده در لحظه ارسال توپ، نشان می‌دهد که زننده گل تیم گل گهر، در موقعیت آفساید، قرار داشته است و می‌بایست کمک داور این گل را مردود اعلام می‌کرد.

* در دقیقه 38 حمید بوحمدان پس از خطای روی روزبه چشمی به داور اعتراض کرد و به همین دلیل با کارت زرد پیام حیدری، جریمه شد.

* در دقیقه 42 پیام حیدری با نظر فرهاد مروجی اعتقاد داشت این ضربه کوین یامگا به دست ابوالفضل‌ رزاق‌پور برخورد کرده و برای استقلال پنالتی گرفت که این امر منجر به اعتراض شدید بازیکنان گل گهر و سرمربی این تیم به داور و کمک داور اول شد.

* اعتراض‌های اوزونیدیس که معمولا مربی آرام و بدون حاشیه‌ای است سبب شد داور به او کارت زرد نشان بدهد.

* نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614575

مهمترین اخبار ایران و جهان: