نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 16:57

کشف ۴۱ قبضه سلاح در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از کشف ۱۱ قبضه سلاح گرم و ۳۰ قبضه سلاح سرد غیر مجاز با اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند ذبیح‌الله درویشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت پلیس پیشگیری به مدت چهار روز اظهار کرد: در این طرح ۲۰ فقره انواع سرقت، ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز، بیش از ۲۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

وی افزود: در ادامه اجرای این طرح تعدادی اقلام ضد فرهنگی، بیش از ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق، ۶ سارق و ۳۷ نفر معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر و ۵۰ تن از محکومین متواری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در جریان اجرای طرح ۳۰ قبضه انواع سلاح سرد نیز کشف و  ۱۵ محله در شهر و روستاها پاک‌سازی و ۱۷ مغازه متخلف نیز پلمب شدند.

وی از انهدام پنج باند سرقت سیم برق و تجهیزات کولر متلاشی و بازداشت مال‌خرها خبر داد و اظهار کرد: افرادی که بخواهند با قانون‌شکنی و هنجارشکنی امنیت مردم را به خطر بیندازند با برخورد ناجا مواجه شده و با آنان بدون هیچ مماشاتی طبق قانون رفتار خواهد شد.

درویشی بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم موارد مختلف و مشکوک را با شماره ۱۱۰ به عوامل انتظامی اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592575

مهمترین اخبار ایران و جهان: