نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 09:55

مسلمان نباید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند

استاندار کرمانشاه گفت: اگر مسلمان واقعی هستیم، نباید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی خاموش باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس اخبار منتشر شده امروز، ۱۱۴ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند؛ در تازه‌ترین حمله رژیم صهیونیستی به مقرهای امداد در غزه هفت نفر شهید شدند.

بامداد امروز دوباره برخی از بیمارستان‌های نوار غزه بمباران شد؛ گزارش‌های حاکی‌ست تنها نیروگاه برق غزه هم از کار افتاده است.

از آغاز حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه تا شامگاه دیشب، ۲ هزار و ۶۷۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ نفر زخمی شدند. 

این‌ها اخبار مخابره شده بخشی از جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین است.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در حاشیه جلسه تجلیل از برگزیدگان استانی دومین «مهرواره هوای نو» با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، آنچه که برای ظالمین به طور خاص اسرائیل اتفاق می‌افتد، جبران‌ناپذیر است. ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

وی ادامه داد: انسان با وجدان نمی‌تواند در رابطه با این جنایت رژیم صهیونیستی خاموش باشد، چرا که در جنگ حق و باطل کسی که خاموش باشد عملا طرف باطل را گرفته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به تعبیر حضرت امام، شریک غم همه مظلومان عالم هستیم. اگر مسلمان واقعی هستیم باید همراه با مشکلات فلسطین باشیم.

وی اشاره‌ای به آیات قرآن مبنی بر اینکه بدترین و لجوج‌ترین دشمنان از بین یهودیان و مشرکین خواهد بود، داشت و گفت: این به این معنا نیست هر کس یهودی باشد در تراز رژیم غاصب صهیونیست است. ویژگی این قوم تفکرات افراطی نژادپرستی را در خود دارد.

وی بدترین دشمن برای ایران مقتدر را صهیونیست دانست و تصریح کرد: ما طرفدار اسلامی هستیم که سیاست را عین دیانت می‌داند، ما پیرو مظلومی هستیم که به مرگ طبیعی از دنیا نرفته و به شهادت رسیده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539431

مهمترین اخبار ایران و جهان: