نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 12:51

استاندار اصفهان: حق نداریم از سنجش عملکرد کاریمان جلوگیری کنیم

استاندار اصفهان گفت: مدیران باید با ارائه آمار‌های واقعی باعث افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد مجموعه تحت نظر خود شوند و حق نداریم از این که خط‌کش بر عملکرد ما گذاشته شود، جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در حاشیه مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به منظور شهادت سیدرضی موسوی، شهید جبهه مقاومت در حمله رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مسابقه‌‌ای در مسیر خدمت‌رسانی ترتیب داده شده است، ماموریت بسیار مهمی است، تاخیر در برگزاری مراسم به این دلیل است که با شرایط پرکاری دولت تداخل پیدا می‌کرد.

وی افزود: اصل تکریم و قدردانی و معرفی کردن الگو‌ها در مسیر حرکت جامعه یک امر پسندیده و برخاسته از معارف اهل بیت علیهم السلام است؛ باید بدانیم کاری که انجام می‌دهیم، جهت‌‌گیری آن به چه سمت خواهد بود.

مرتضوی تصریح کرد: ‌زندگی کاری و ماموریت‌های اداری ما بخشی از اعمال ما بر اساس فرمایشات امامان و معصومین است، رو به جلو حرکت کردن، حسن تدبیر و  سعه صدر باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان با انتقاد از شرکت نکردن برخی دستگاه‌ها در  ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این که دستگاهی در این جشنواره غیبت دارد اگر موجه نباشد باید با توبیخ و تنبیه مواجه شود؛ حق نداریم از این که خط‌کش بر عملکرد ما گذاشته شود، جلوگیری کنیم، تلاش شده است با دقت و توسعه شاخص‌ها کار خوبی در استان انجام شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها باید به این امر اهتمام داشته باشند و با ارائه آمار‌های واقعی باعث افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد مجموعه تحت نظر خود شوند.

مرتضوی گفت: استان اصفهان در سطح عالی و جزو ۵ استان برتر کشور ارزیابی شده است، این مرهون عملکرد مناسب همه حوزه‌ها است و از همتی که بابت این خدمت‌رسانی انجام شده است، تشکر می‌کنم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616475

مهمترین اخبار ایران و جهان: