نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:58

اجمالی/قرار داد ۴۰۰ دستگاه واگن لبه بلند نهایی می‌شود

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی ایران گفت: در نظر داریم قرارداد حدود ۴۰۰ دستگاه واگن، ۱۵۰ واگن چندمنظوره و ۲۵۰ دستگاه واگن لبه بلند را تا پایان سال نهایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امیر بیات اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی در راستای سیاست های دولت خدمتگزار و فرمایشات مقام معظم رهبری که توصیه موکدی بر گسترش فعالیت های در اقصی نقاط کشور داشتند، موضوع لجستیک و تامین زنجیره حمل و نقل را در شمال و جنوب و شرق و غرب فعال کردند.

وی افزود: شرکت حمل و نقل که از شرکت های زیرمجموعه کشتیرانی است از سال ۸۳ تاکنون واگنی خریداری نکرده بود و بعد از سال ها حدود ۳۰۰ دستگاه انواع واگن را خریداری کردیم تا گام مهم و بزرگی برای تقویت و گسترش فعالیت‌های لجستیک در کشتیرانی برداشتیم.

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران  ادامه داد: با توجه فرمایشات رهبر معظم و دولت توجه ویژه به ساخت داخل داریم، به دنبال کمک به سازندگان و تولیدکنندگان داخلی هستیم و امیدواریم براساس برنامه ریزی که در کشتیرانی جمهوری اسلامی انجام شده در نظر داریم قرارداد حدود ۴۰۰ دستگاه واگن، ۱۵۰ واگن چندمنظوره و ۲۵۰ دستگاه واگن لبه بلند را تا پایان سال نهایی کنیم.

در حال به روز رسانی 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570531

مهمترین اخبار ایران و جهان: