نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 14:35

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم طاهردوست‌محمدی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم طاهردوست‌محمدی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب طاهردوست‌محمدی، به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسؤولیت‌پذیری سرکارعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان، منصوب می‌شوید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان به‌خصوص فرماندار سمنان، پاسخ به‌هنگام ارباب‌رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

طاهردوست‌محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و به‌عنوان کارشناس سرمایه‌گذاری و طرح‌های گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مشغول به فعالیت است.

مراسم معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان روز سه‌شنبه 25 مهرماه 1402 در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

پیش ‌از این، بهمن اخلاقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان بوده است.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538731

مهمترین اخبار ایران و جهان: