نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 06:47

توزیع ۱۶۸ بخاری گازی در قالب پویش «احسان دلگرمی» در بین نیازمندان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ر‌‌ه) در زنجان از توزیع ۱۶۸ بخاری گازی در قالب پویش «احسان دلگرمی» در میان نیازمندان استان خبر داد.

اسماعیل نوری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ر‌‌ه) در زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: باتوجه‌به فرارسیدن فصل سرما بنیاد احسان ستاد اجرایی، اقدام به توزیع بخاری گازی در قالب پویش «دلگرمی احسان»، در بین نیازمندان استان کرده است. 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ر‌‌ه) در زنجان با بیان اینکه ستاد در راستای محرومیت‌زدایی با تمام توان پای‌کار است، گفت: تعداد ۱۶۸ بخاری گازی در ۸ شهرستان استان به خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی ارزش ریالی هر بخاری را ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آن به‌صورت مشارکتی از گروه‌های همکار جذب شده و مابقی به میزان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را ستاد اجرایی فرمان امام(ر‌‌ه) در زنجان متقبل شده است.

نوری با بیان اینکه این تعداد بخاری گازی توسط ۴۵ گروه جهادی در سطح استان توزیع شده است، افزود: یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کمک به محرومان است و این مجموعه تاکنون در حوزه‌های مختلف اقدامات زیادی انجام داده است. 
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607731

مهمترین اخبار ایران و جهان: