نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 18:05

رویترز: حماس غزه را به هزارتویِ مرگِ سربازان اسرائیلی بدل کرده است

خبرگزاری رویترز نوشت: حماس خیابان‌های غزه را به هزارتوی مرگ برای سربازان اسرائیلی تبدیل کرده است به گونه‌ای که میزان تلفات ارتش اسرائیل در غزه در حال حاضر تقریباً دو برابر بیشتر از زمان حمله زمینی نظامیان اسرائیلی به این بخش از اراضی فلسطینی در سال 2014 است.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - نورنیوز نوشت: رویترز در گزارشی یادآور شده است که حماس سلاح‌های گسترده و متنوعی، از هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به نارنجک گرفته تا تسلیحات ضد تانک با چاشنی‌ انفجاری قدرتمند در اختیار دارد.

از سوی دیگر بیمارستان «سوروکو» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نظامی مجروح را پذیرش کرده که وضعیت جسمانی سه تن از آنان وخیم بوده است.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی رژیم صهیونیستی تاکنون حدود ۱۱۰ نظامی ارتش این رژیم از زمان آغاز عملیات زمینی اسرائیل در اواخر اکتبر تاکنون کشته شده‌اند، این درحالی است که

در جنگ سال ۲۰۱۴، زمانی که ارتش تل آویو تهاجم زمینی محدودتری را به مدت سه هفته در غزه انجام داد تنها ۶۶ نظامی صهیونیست کشته شدند.

بر اساس گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، دست کم حدود یک چهارم افراد کشته شده در میان سربازان ارتش این رژیم در جریان عملیات زمینی به غزه را خدمه تانک‌ها تشکیل می‌دهند.

پایان پیام/ت

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608531

مهمترین اخبار ایران و جهان: