نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 22:53

سردار عبدی: مسببان حادثه تروریستی راسک منتظر جوابی کوبنده باشند

رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا گفت: طراحان جنایت شهرستان راسک، منتظر اقدامات جدی ما باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا امشب (شنبه، ۲۵ آذر) در برنامه فرامتن شبکه افق ضمن اشاره به شهادت ۱۱ نفر در استان سیستان و بلوچستان گفت: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی ایران، دشمن هیچ وقت از هیچ تلاشی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده است.

سردار عبدی گفت: در حادثه تروریستی راسک، شاهد ترور کور بودیم.

رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا افزود: دشمنی این گروهک که بهتر است آن را جیش الظلم بنامیم، برای مرزبانی نبوده بلکه برای کارکنان انتظامی این منطقه راسک بوده است.

وی ادامه داد: حادثه راسک بسیار تلخ بود و کسانی که این حادثه را طراحی کردند مطمئن باشند که ما بیکار نخواهیم نشست و با همکاری که با کشور پاکستان خواهیم داشت این افراد را شناسایی و نسبت به مجازات آنها اقدام خواهیم کرد.

سردار عبدی ضمن اشاره به اقدامات عبدالمالک ریگی در ۱۵ سال پیش گفت: همانطوری که اقدامات فنی و اطلاعاتی ما در ۱۵ سال پیش، که توانستیم فردی که باعث نفوذ عبدالمالک ریگی و اقدامات او در ایران شده بود، را در پاکستان دستگیر کنیم مطمئن باشید فراجا با کمک نیروهای امنیتی اطلاعاتی بیکار نخواهند نشست و انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت. 

رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا افزود: بافت شهری شهرستان راسک به گونه ای است که مقر انتظامی، با شهروندان همسایه است که تروریست ها از این فرصت استفاده، و وارد مقر شدند و کارکنان مقر انتظامی بعد از دفاع جانانه به شهادت رسیدند.

وی گفت: این گروه که دیروز حادثه تلخی را رقم زد ادامه همان گروهکی است که عبدالمالک ریگی آن را فرماندهی می‌کرد زمانی که حمایت از آنها صورت بگیرد طبیعی است که شیطنتشان را انجام می‌دهند.

سردار عبدی تصریح کرد: تفکرات و اندیشه‌های این گروهک تقریباً همان داعش است چرا که در شهدای روز گذشته ما یکی از برادران اهل سنت همان شهر زاهدان است که به شهادت رسیده است.

رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا گفت: وقتی بیشتر به جنایات این گروهک نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این گروهک با نظام عنادی ندارد در حالی که اصل اسلام و شیعه را هدف قرار گرفته است و می‌خواهد مسلمانان و شیعیان را از بین ببرد.

 وی ادامه داد:  از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از ۱۳۳۰۰ شهید را نثار انقلاب اسلامی کردیم زمانی که این آمار را تفکیک می‌کنیم حدود ۸۰۰۰ شهید ما مربوط به ایام دفاع مقدس است.

سردار عبدی افزود: ما در سیستان و بلوچستان علاوه بر این حادثه در ۳ حادثه دیگر شهدای ما گروهی بودند مانند حادثه مربوط به برجکی که ۵ تن از مرزبانان ما در مقابل عده کثیری ازافراد که در پی تصرف پاسگاه بودند به شهادت رسیدند. 

رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا گفت: وظیفه پلیس راهور در بحث امنیت ترافیکی می‌باشد و هیچ تمایزی بین خودروی اشرار و افراد مذهبی قائل نمی‌شود و وظیفه دارد امنیت رفت و آمد را فراهم کند اما این افراد را مظلومانه به شهادت می‌رسانند.

وی گفت: ما در بحث ایجاد امنیت در سراسر کشور هیچ جبهه ای نداریم، از خود تهران تا تمامی مرزهای کشور حتی روستاها برای ایجاد امنیت وظیفه داریم و طبیعی است که همکاران ما در این مسیر به فیض رفیع شهادت نائل بیاید.

سردار عبدی تصریح کرد: آماری که ما از ابتدای امسال تا به امروز  به علاوه ۱۱ تن شهدای حادثه دیروز حدود ۶۹ نفر به فیض رفیع شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606931

مهمترین اخبار ایران و جهان: