نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 10:49

اعزام کاروان‌های حج عمره از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: برای حج عمره امسال ۲۴ کاروان با ۱۲ پرواز برای انجام مناسک حج عمره اعزام می‌شوند و اعزام کاروان‌ها از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدامین یاقوت مدیرکل حج و زیارت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام حجاج خوزستانی به حج عمره، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌ها و سهمیه بندی‌های انجام شده برای حج عمره امسال، حدود سه هزار نفر از خوزستان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای حج عمره امسال ۲۴ کاروان با ۱۲ پرواز برای انجام مناسک حج عمره اعزام می‌شوند و اعزام کاروان‌ها از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: تاکنون یک سوم ظرفیت کاروان‌های خوزستان تکمیل شده است و تا زمانیکه کاروان‌ها ظرفیت داشته باشند، ثبت نام انجام می‌شود، اما از عمره گزاران تقاضا داریم باتوجه به فعال بودن همه دفاتر زیارتی، هرچه سریع‌تر ثبت نام خود را تکمیل و کاروان خود در دفاتر زیارتی مجاز و زیر نظر حج و زیارت انتخاب کنند.

وی ادامه داد: کاروان‌های خوزستان رجبیه و شعبانیه هستند و باتوجه به اینکه حج عمره در این ماه‌ها ثواب خاص خود را دارد، افرادی که تمایل به اعزام در این ماه‌ها دارند، نسبت به ثبت نام از طریق https://umrah.haj.ir/ اقدام کنند.

محمد امین یاقوت درخصوص هزینه حج عمره تصریح کرد: هزینه اعزام به حج عمره در کشور ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان اعلام شده است و این هزینه در استان خوزستان میانگین کشوری و به مبلغ ۴۱ تا ۴۳ میلیون تومان است.


پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607875

مهمترین اخبار ایران و جهان: