نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 13:02

کردستان زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی دارد

استاندار کردستان گفت: کردستان زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان اظهار کرد: کردستان سرزمین ایثار و شهادت بوده و وجود جمع زیادی از جانبازان به ویژه جانبازان نابینا و کم‌بینا ثمره این ایثارگری‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در تمامی زمینه‌ها به نحوی سرآمد هستند و همواره درخشیده‌اند.

استاندار کردستان افزود: در میان ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان استعدادهای فراوانی وجود دارند که با حمایت و تلاش مسوولین می‌توان به شکوفایی این استعدادها امیدوار بود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: تعداد زیادی از افراد نابینای کردستان حافظ کل قرآن هستند و حائز رتبه‌های کشور شده‌اند.

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی شکوفایی استعدادهای ورزشی نابینایان از وظایف اصلی مسوولین است و باید همت مضاعفی در این راستا به کار برند، گفت: جای خوشحالی و افتخار است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت بین‌المللی ورزش گلبال به استان کردستان واگذار شده و ما نیز تمامی تلاش خود را در راستای هرچه مناسب برگزار کردن آن خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری این تورنمنت و رویدادهایی مانند آن می‌تواند به معرفی ورزش‌های ویژه نابینایان کمک فراوانی کند و هدف‌گذاری در این زمینه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان تحقق یابد.

وی اضافه کرد: استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد و ما آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی اعلام می‌نماییم.

انتهای پیام/پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595831

مهمترین اخبار ایران و جهان: