نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 20:58

حوزه فرهنگ نیازمند کادرسازی تخصصی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگی نیازمند کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص است، اظهار کرد: وزارت ارشاد نیز باید بیش از هر چیز در این بخش سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت اله قربان علی دری نجف آبادی عصر امروز در دیدار با وزیر ارشاد اظهار کرد:
هسته اولیه جامعه اسلامی را بانوان تشکیل می دهند و ما در رأس اسوه ارزشمندی چون حضرت زهرا (س) را داریم که در همه ابعاد الگو است.

وی افزود:زنان در انقلاب اسلامی جایگاه بسیار برجسته‌ای دارند و انتظار داریم دستگاه های فرهنگی جمهوری اسلامی و در رأس وزارت ارشاد در حوزه بانوان و به ویژه بحث جمعیت گام های بلندی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در برنامه هفتم وظایفی در حوزه فرهنگی تعریف شده که باید توسط دستگاه‌های فرهنگی کشور برای آن تدبیر شود.

دری با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگی نیازمند کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص است، اظهار کرد: وزارت ارشاد نیز باید بیش از هر چیز در این بخش سرمایه‌گذاری کند.

وی ادامه داد: مقابله با تهاجم، سلطه و نفوذ فرهنگی که بی هویت کردن ملت ها را دنبال می کند مقوله مهمی است و وزارت ارشاد، صدا و سیما و دستگاه‌های مختلف فرهنگی کشور باید با هوشیاری در جنگ ترکیبی دشمن آن را خنثی کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی در این دیدار همچنین از اقدامات شده در دولت سیزدهم  و رویکرد رئیس جمهور در حوزه فرهنگ تقدیر کرد.

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597375

مهمترین اخبار ایران و جهان: