نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 14:25

معاون سازمان راهداری: ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور احداث می شود

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: طبق تفاهم نامه این سازمان و ستاد اقامه نماز، ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور در دستور کار می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد تیموری معاون سازمان راهداری کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی سال جاری ۴۰ نمازخانه بین راهی در کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: نمازخانه های بین راهی برای استفاده معلولین مناسب سازی شده و در زیربنای ۱۱۰ مترمربع در دو قسمت خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سازمان راهداری کشور یادآور شد: ساخت نماز خانه بین راهی در نقاطی که فاقد مجتمع های بین راهی می باشد، علاوه بر ترویج اقامه نماز و تقویت زیرساخت ها نقش مهمی در ارائه خدمات در تمام فصول سال به مسافران دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز گفت: دو باب نمازخانه در ورودی بوشهر (از سمت برازجان) و محور برازجان- گناوه (محدوده شبانکاره) در دست ساخت است که تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597875

مهمترین اخبار ایران و جهان: