نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 13:50

طراحی سامانه جلب مشارکت‌های خیرخواهانه در گلستان

استاندار گلستان گفت: یک سامانه‌ای در استان تعریف شده که جلب مشارکت‌های خیری مردمی را در هر زمینه و به هر میزان داشته باشیم تا با یک برنامه‌ریزی مشخص، در مسیر پیشرفت استان گلستان هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۵۰۰ خیر و موسسه مردیم خیریه در استان گلستان اظهار کرد: شما خیران، ایثارگران با ارزش بر روی زمین هستید.

وی ادامه داد: با کمک شما مردم عزیز و همه افراد فعال در دولت و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در گلستان شرایط استان به سمت پیشرفت است و استان گلستان پس از دو سال تلاش دولت سیزدهم از رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه دست یافته است.

استاندار گلستان تصریح کرد: استان گلستان در کنار دو استان دیگر جزء تنها سه استانی است که رشد اقتصادی در سه حوزه کشاورزی، معدن و خدمات رشد مثبت داشته است.

زنگانه بیان کرد: درآمد ناخالص استان ۵۶ همت بوده که در حال حاضر این شاخص با رشد بسیار خوبی روبرو بوده و در دو سال گذشته ۱۲۰ همت پروژه افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام داشتم که با تلاش‌های انجام شده این پروژه‌ها به کمتر از ۸۰۰ پروژه اهش یافته است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان در تمام زمینه‌های توسعه دارای برنامه است و برای مثال در حوزه هوشمند کردن استان گلستان، تمامی شهرهای استان گلستان مجهز به فیبر نوری شدند که با حضور رئیس جمهور این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

زنگانه گفت: یک سامانه‌ای در استان تعریف شده که جلب مشارکت‌های خیری مردمی را در هر زمینه و به هر میزان داشته باشیم تا با یک برنامه‌ریزی مشخص، در مسیر پیشرفت استان گلستان هزینه شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار هم اقدامات خیرخواهانه و هدفمند بزرگی را در استان گلستان رقم بزنیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551231

مهمترین اخبار ایران و جهان: