نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:56

جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هورسان‌ رامسر!

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود درباره رفتار دور از انتظار برخی از اعضای دو تیم هورسان رامسر و نیان الکترونیک مشهد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نشست کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مورخ پانزدهم آذرماه میان تیم‌های والیبال هورسان رامسر و نیان الکترونیک مشهد از مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۲ روز دوشنبه (۲۷ آذر ماه) با حضور اعضای کمیته انضباطی و آرش صادقیانی و محمدرضا جنت قربانی از باشگاه هورسان رامسر و باغبان، یونس جوان، امین نجفی، امیر رامشینی از باشگاه نیان الکترونیک برگزار و رای زیر صادر شد.

«حسب گزارش ناظر مسابقه پس از اعتراض بازیکن شماره هفت تیم نیان الکترونیک آقای یونس جوان به تصمیم داور، تماشاگران تیم میزبان(هورسان رامسر) با پرتاب بطری آب و میوه به داخل زمین و بکار بردن الفاظ زشت بازیکنان تیم میهمان را مورد خطاب قرار داده‌اند. در ادامه آقایان امیر رامشینی و امین نجفی با تحریک تماشاگران تیم هورسان موجب برهم زدن نظم بازی گردیدند. از طرف دیگر آقایان محمدرضا جنت قربانی و آرش صادقیانی سرپرست و سرمربی تیم هورسان رامسر با الفاظ و حرکات به نحوه قضاوت داوران اعتراض کرده‌اند با دعوت از نامبردگان اظهارات آنها استماع شد اظهارات آنان و مشروح مذاکرات درصورتجلسه کمیته انضباطی مضبوط است. با اعلام ختم رسیدگی، کمیته انضباطی پس از مشورت با اعضا بشرح آتی مبادرت به انشاء رای کرد.

الف) باشگاه هورسان رامسر:

۱. باشگاه هورسان رامسر به لحاظ پرتاب اشیاء توسط تماشاگران، داخل زمین که در بازی مورخ ۲۱/۰۸/۱۴۰۲ با تیم چادرملو نیز این رفتار مسبوق به سابقه بوده است به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در سالن مسابقه و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

۲- آقایان آرش صادقیانی و محمدرضا جنت قربانی سرمربی و سرپرست تیم هورسان رامسر با استناد به بند ۲ ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آیین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردیده‌اند.

ب) باشگاه نیان الکترونیک:

۱- آقای یونس جوان با استناد به بند ۲ ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آیین‌نامه انظباطی فدراسیون والیبال به یک جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقه که تا پایان مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۲ به حالت تعلیق درآمد و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲. آقای امیر رامشینی به لحاظ فقدان سابقه به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید. ۳ .آقای امین نجفی به تذکر شفاهی محکوم شد.

رای صادره در تمامی موارد قطعی است.»

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609375

مهمترین اخبار ایران و جهان: