نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 17:10

فدراسیون پزشکی و ورزشی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی آمار ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون را ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات موجب ترغیب ورزشکاران برای سازماندهی می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی و ورزشی استان زنجان به فعال‌شدن این هیات در دوره ریاست قبلی اشاره و اظهار کرد: این هیات در حال حاضر همواره رتبه‌های برتر را در بین هیات‌های استانی دارد.
رئیس فدراسیون هیات پزشکی و ورزشی با تاکید بر توانمندی مسوولان هیات پزشکی و ورزشی استان افزود: فدراسیون آماده حمایت از هیات‌های فعال باتوجه‌به عملکرد آن‌ها را دارد.
وی توجه به شهرستان‌ها را از اولویت‌های فدراسیون پزشکی و ورزشی دانست و ادامه داد: در این راستا فدراسیون علاقه‌مند به پیگیری امور معلولان ناشی از ورزش هم هست.

نوروزی با بیان فدراسیون پزشکی و ورزشی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار نفر افزایش‌یافته است.

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی ارائه خدمات را موجب ترغیب ورزشکاران برای عضویت در فدراسیون پزشکی ورزشی دانست و تاکید کرد: در قبال بیمه ۷۰ هزارتومانی ورزشکار، خدمات قابل‌توجهی در صورت و صدمه ارائه می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609575

مهمترین اخبار ایران و جهان: