نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 01:32

پروازهای عتبات عالیات از مازندران به اوج خود رسید

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه شاهد اوج سفرهای عتبات عالیات از استان هستیم، گفت: از یک‌شنبه هفته آینده پرواز چهارمین پرواز هم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها اوج سفرهای مردم به عتبات عالیات است، به‌طوری‌که پروازهای عتبات عالیات باوجود همه مسائل درحال افزایش است.

همچنین قرار است از هفته آینده پروازهای عتبات عالیات که قبلا سه پرواز در هفته بوده از هفته آینده به چهار پرواز در هفته برسد.

طی دو ماه اخیر شاهد اوج سفر به عتبات عالیات هستیم که این روزها به اوج خود رسیده است.

سیدعباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: این روزها زمان اوج سفرهای عتبات عالیات در استان مازندران  است.

وی افزود: در طول هفته سه پرواز به مقصد عتبات عالیات از مازندران و یک پرواز از تهران انجام می‌شده که از یک‌شنبه هفته آینده چهارمین پرواز هم از مازندران راه‌اندازی می‌شود.

مدیرحج و زیارت مازندران بیان کرد: از چهار پرواز به عتبات عالیات سه پرواز از مقصد ساری به نجف و یک پرواز به مقصد بغداد انجام خواهد شد.

اسماعیل با تاکید بر اینکه زائران برای اعزام به عتبات عالیات به دفاتر حج و زیارت مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برخی از زائران به‌دلیل توجه نکردن به هشدارها و اعزام با دفاتر غیرمجاز با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581731

مهمترین اخبار ایران و جهان: