نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 09:56

توزیع ۱۱۲ تُن گاز مایع در خراسان‌شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان‌شمالی گفت: با ثبت نام در سامانه سدف ۱۱۲ تُن گاز مایع یارانه‌ای در آذرماه به متقاضیان توزیع شد.

سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به توزیع ۱۱۲ تُن گاز مایع در آذرماه، اظهار کرد: گاز مایع به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است و همه متقاضیانی که نیازمند دریافت این محصول برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: به منظور شفافیت در توزیع، انواع فرآورده های نفتی با قیمت یارانه‌ای از سامانه سدف توزیع می‌شود و متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت نام خود را انجام دهند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان‌شمالی افزود: قیمت گاز مایع یارانه‌ای در سامانه سدف هر کیلوگرم ۲۳۰ تومان تعیین شده که با احتساب نرخ خدمات توسط شرکت‌های موزع گاز مایع به قیمت هر کیلوگرم ۲ هزار و ۵۳۶ تومان (هر کپسول ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان) عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای آذر ماه 626 درخواست درسامانه سدف ثبت شده که 71 تن گازمایع در مصارف غیرخانوار، 6 تن در مصارف خانوار و35 تن در بخش ماشین آلات وخودر در بستر توزیع الکترونیکی صورت پذیرفته است.

احمدنیا گفت: تعداد یک هزار 917 خانوار ازنعمت گاز در سطح استان محروم هستند که ماهانه مقدار 50 کیلوگرم گاز مایع درکارت بانکی سرپرست خانوار ها شارژ خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد که هیچ کمبودی در تأمین و توزیع گاز مایع درسطح استان وجود ندارد و اولویت اصلی تامین نیاز مردم است

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599675

مهمترین اخبار ایران و جهان: