نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 15:46

آخرین وضعیت بارندگی در راه‌های البرز

رییس پلیس راه البرز از بارش باران و برف در جاده های این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.

پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در راستای اعلام آخرین وضعیت جاده‌های استان که به واسطه بارش برف و باران شرایط خاصی را دارند، گفت: بارش برف در جاده کرج - چالوس از محدوده شهرستانک تا کندوان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز ضمن تاکید بر اینکه از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود، تصریح کرد: همچنین بارش باران آزادراه‌های استان البرز را با لغزندگی مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

کرمی افزود: راه ارتباطی هشتگرد - طالقان به دلیل شرایط ناپایدار جوی از عصر روز گذشته بسته شده و افرادی که قصد عزیمت به شهرستان طالقان را دارند می توانند از محور ارتباطی قدیم این شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشوند.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به این که همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580131

مهمترین اخبار ایران و جهان: