نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 09:00

بررسی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری در دور دوم سفر رئیس‌ جمهور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست با معاون اجرایی رئیس جمهور، ظرفیت‌ها و زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری استان بررسی شد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،  محمدکاظم منزوی گفت: در نشست با محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، ظرفیت‌ها و زمینه‌های توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نشست ورود سرمایه‌گذاران جدید واحدهای صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای سرمایه‌گذاری در این استان بررسی شد.

وی افزود: تعیین‌ تکلیف پتروشیمی بروجن، رفع مشکل پتروشیمی لردگان، توسعه شهرک‌های صنعتی شهرکرد و بروجن در نشست با معاون رئیس‌ جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

منزوی تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد تعهدات سفر نخست رئیس‌ جمهور به چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری بررسی و انجام شود.

وی یادآور شد: در نشست با معاون اجرایی رئیس‌ جمهور مقرر شد سرفصل جدیدی برای تسهیلات خُرد و کم‌بهره مخصوص تولیدکنندگان ارائه و به‌ عنوان مصوبه دور دوم سفر رئیس‌ جمهور به چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این نشست بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری شامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور فعال داشت.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569975

مهمترین اخبار ایران و جهان: