نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 21:30

تهیه شناسنامه مدیریت بحران برای تمامی دستگاه‌های اجرایی بردسکن

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: شناسنامه مدیریت بحران برای کلیه دستگاههای اداری در بردسکن تهیه شده است .

علی حاجی نژاد  در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن  اظهار کرد:  با تهیه شناسنامه مدیریت بحران همه دستگاههای اداری ملزم به اجرای این  برنامه هستند وکوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نمی شود.

وی افزود: بارش های بارانی سیل آسا  در سال ۹۸  بردسکن نشان داد که بردسکن در معرض سیل گرفتگی است لذا براساس نقشه راه  تکلیف همه دستگاهها مشخص شده است وباید خود را تجهیز به امکانات ودستگاههای مورد نیاز کنند.

حاجی نژاد با بیان اینکه  براساس نقشه های  هواشناسی آبان  وآذر ماه  پر بارشی اعلام شده است که زمینه به وجود آمدن سیلاب هم می رود، گفت:  در بحران همه ادارات در کنار یکدیگر باید در تامین امکانات همدیگر را هم پوشانی کنند.

وی از ۷۵ درصد مستعد بودن منطقه  به سیل خیزی و آب گرفتگی معابر روستایی و شهری در پهنه شهرستان بردسکن اشاره کرد  وافزود:  تهیه شناسنامه مدیریت ریسک برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی نیز  درحال پیگیری است.

وی اظهار کرد: مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی باید   درمواقع بحران این شهرستان را که با مرکز استان 300 کیلومتر فاصله دارد به لحاظ تجهیزاتی تقویت کنند.

معاون فرماندار بردسکن تسریع در اعلام شماره های 4 رقمی مدیریت بحران تاکید کرد  وگفت:  لیستی از مدیران دستگاه‌های اجرایی تهیه و به استانداری اعلام شده است که با گذشت سه ماه هنوز شماره تلفن‌های چهار رقمی برخی ازدستگاه‌های اجرایی درشهرستان  فعال نشده است.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545675

مهمترین اخبار ایران و جهان: