نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 19:11

حاشیه بازی پرسپولیس و نفت آبادان| از استقبال کم تماشاگران تا تشویق عجیب دروازه‌بان عراقی

پیش از شروع بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان حواشی جالبی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ امروز در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

* یحیی گل‌محمدی پس از ورود کاروان پرسپولیس به ورزشگاه وارد زمین شد و با داوران و ناظران بازی خوش و بش کرد. او همچنین وضعیت زمین را مورد ارزیابی قرار داد.

* حدود ۴ هزار هوادار در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع بازی در ورزشگاه حضور داشتند که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر آنها بانوان طرفدار پرسپولیس بودند.

* در زمان ورود فهد طالب و پیام پارسا، دروازه‌بان‌های صنعت نفت به زمین تشویق هواداران پرسپولیس سبب شد دروازه‌بان عراقی آبادانی‌ها به تصور اینکه آنها مشغول تشویقش هستند به سمت شان برود و برای‌شان دست تکان بدهد‌. هرچند پرسپولیسی‌ها پس از این اشتباه بازهم طالب را تشویق کردند.

* هواداران پرسولیس پس از مطلع شدن از گل تساوی شمس آذر برابر استقلال و زمانی که ملوان از سپاهان جلو می‌افتاد، به شدت شادی کردند.

* وزش باد شدید در ورزشگاه سبب به هم ریختگی بنرها شد و البته پس از دقایقی یکی از بنرهای متعلق به لوگوی پرسپولیس از طبقه دوم جمع‌آوری شد.

* رضا درویش، مدیرعامل، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره و حسین بادامکی و سرپرست معاونت ورزشی پرسپولیس در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشتند.

* یک بنر با مضمون " غزه غرق در خون و آتش، حرکتی که در فلسطین آغاز شده، منجر به پیروزی‌ فلسطینی‌ها خواهد شد" در مراسم قبل از بازی باز شد.

* استقبال کمی از این بازی به عمل آمده بود و در زمان شروع مسابقه کمتر از ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند.

* فیاض میردورقی، بازیکن شماره ۴۱ صنعت نفت با یک چفیه در مراسم قبل بازی شرکت کرد‌.

* حسین کنعانی‌زادگان پیش از شروع بازی با عبدالله ویسی و علی یوسف خوش و بش گرمی داشت

* روی تعدادی از سکوهای ورزشگاه آزادی قبل بازی با استفاده از مواد آتش‌زا، نورافشانی صورت گرفت.

* سید جلال حسینی که در بازی با ملوان به دلیل ازدحام جمعیت در سکوهای ورزشگاه تختی انزلی روی نیمکت تیمش نشسته بود، در این بازی از روی سکوها و همراه با وحید امیری بازی را تماشا کرد.

* یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز مسابقه همراه با افشین پیروانی به سمت نیمکت صنعت نفت رفت‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559131

مهمترین اخبار ایران و جهان: