نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 14:55

«جوان‌گرایی» در تأمین نیروی کار استان سمنان مد نظر باشد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه تأمین نیروی کار در استان نیاز به جوان گرایی دارد، گفت: عدم رشد جمعیت یکی از مهمترین چالش‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی جامعه اسلامی فرهنگیان استان سمنان در آموزش و پرورش سمنان ضمن بیان اینکه جوان گرایی یکی از الزامات ما در کشور و طبیعتاً استان سمنان است، تاکید کرد: تأمین نیروی کار در استان سمنان نیاز به جوان گرایی دارد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز داریم که در زمینه جوان گرایی اقدامات مطلوب را در دستور کار قرار دهیم، افزود: جوان‌گرایی در بلند مدت برای تأمین نیروی کار و در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، یک نیاز محسوب می‌شود.

استاندار سمنان همچنین تحول و پیشبرد اهداف عالی آموزش و تعلیم و تربیت را سرمایه گذاری برای آینده دانست و تاکید کرد: هم افزایی خوبی در استان بین مسئولان و معلمان و مردم در راستای ارتقای آموزش و پرورش وجود دارد.

هاشمی با بیان اینکه همت والای معلمان ما سبب شده تا ما در استان سمنان به شاخص‌های برتر کشوری دست یابیم، بیان کرد: به لحاظ سواد، استان سمنان در زمره استان‌های برتر کشور است.

وی همچنین به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان اشاره کرد و بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات معظم‌له، گام‌های اساسی در استان سمنان برداشته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188275

مهمترین اخبار ایران و جهان: