نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 23:27

حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ای الهی و انسانی است

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه‌ای الهی و انسانی برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد فروغی در پیامی از عموم مردم شریف و شهیدپرور استان البرز به ویژه جامعه ورزش و جوانان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و پر رنگ داشته باشند. در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین‌، محکوم به فناست‌. مقام معظم رهبری ((مدظله العالی))

پس از گذشت بیش از چهار دهه از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام "روز جهانی قدس" توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اکنون فلسطین و قدس شریف به نماد وحدت جهان اسلام و نماد حق‌طلبی تمام مظلومین و آزادی‌خواهان عالم از هر نژاد و دین و مذهبی تبدیل شده است.

این نامگذاری از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

سالهاست که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش‌های انسانی را نشانه رفته است و جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فزونی یافته است که این مسئله وظیفه امت اسلامی در حمایت از مظلومان فلسطین را دو چندان می‌کند.

حقیقت آن است که روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است و مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور پر شور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سرخواهند داد و باشکوه و طراوت بیشتری نسبت به گذشته تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای اعلام می‌نمایند.

فردا همه می‌آییم تا به اثبات رسانیم؛ مسلمانان هرگز از اصول و آرمان‌های خود که آزادی فلسطین یکی از آنهاست دست نخواهند کشید و مردم فلسطین در این راه تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آنان خواهند بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه بندگی به درگاه خداوند منان، از کلیه‌ی همکاران، هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان، جوانان و … دعوت می‌نمایم تا ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون همیشه، حضوری پرشور، پر رنگ و حماسی داشته باشند.

امید است که همدلی مردم مسلمان جهان و ایران اسلامی در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، موجب خوشنودی ارواح پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهیدان و بویژه شهید قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146431

مهمترین اخبار ایران و جهان: