نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 15:28

برگزاری دومین مهرواره هوای نو در همدان

همدان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مهرواره هوای نو با هدف شناسایی و معرفی هیئت‌های توانمند و اثرگذار در سطح جامعه برای دومین سال اجرا می‌شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار مهرواره فعالیت خود را با شناسایی هیئت‌ها از سراسر کشور در موضوعات مختلف آغاز کرد که امسال هم این مهرواره در واقع برگزار شده و موضوعات مختلفی مثل نهاد هیئت، ارکان هیئت و فرا هیئت را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این مهرواره به دنبال این است که نقش هیئت و در واقع ظرفیت‌های ممتاز هیئت را جهت نقش آفرینی در حل مسائل فرهنگی اجتماعی و تعالی جامعه به نمایش بگذارد که امسال هم این مهرواره در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه البته اشکالی که وارد است اینکه مهرواره مرحله استانی ندارد و همه شرکت‌کنندگان فقط یک مرحله می‌توانند در واقع آثار و توانمندی‌های خودشان را در سایت مهرواره ثبت نام کنند، ادامه داد: فقط یک مرحله به صورت ملی تمام آثار ارزیابی می‌شود که البته تلاش شده که سطح بندی در بین هیئت‌ها اتفاق بیفتد و هیئت‌های نوپدید و در واقع نوجوان و اشکالاتی به نحوه داوری و ارزیابی آثار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: مجموعه‌های قدیمی و توانمندی در کشور هستند که توانایی شأن با هیئت‌های جوان قابل مقایسه نیست و در مقام مقایسه مشخص است که اینها در واقع پذیرفته می‌شوند و این اشکال به مهرواره هوای نو وارد است.

وی گفت: سال گذشته هم یکی از منتخبین ملی هیئت ثارالله همدان با مدیریت آقای میرزایی بود که حائز رتبه ملی در هوای نو شد و امیدوار هستیم که امسال هم انشاالله هیئت‌های استان همدان بتوانند در مهرواره بدرخشند و امتیاز خوبی رو به خودشان اختصاص بدهند.

برگزاری دومین مهرواره هوای نو در همدان

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145475

مهمترین اخبار ایران و جهان: