نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:25

رصد دقیق خرده‌فروشان مواد مخدر در سمنان/ ۶ فروشنده هرویین و شیشه دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری ۶ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در شهر سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر برخورد مقتدرانه و سریع با عوامل خرده‌فروش مواد مخدر در شهرها، رصد و نظارت دقیق روی عناصر سابقه‌دار و تلاش اطلاعاتی برای شناسایی خرده‌فروشان نوظهور با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به‌محض محرز شدن فعالیت چند خرده‌فروش در دو منطقه پایین‌شهر سمنان، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی پلیس روی افراد انجام و سوژه‌های موردنظر تحت نظر قرار گرفتند.

موسوی با اشاره به اینکه این افراد از پوشش همراه داشتن خانواده برای تردد در شهر استفاده می‌کردند، بیان کرد: درنهایت ۶ نفر حین فروش مواد مخدر طی دو عملیات برق‌آسا دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنها به دادسرا خبر داد و خاطرنشان کرد: وجود خرده‌فروشان تهدیدی جدی برای آرامش مردم محله و سلامت نوجوانان و جوانان است.

موسوی ادامه داد: پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی خود اجازه هیچ‌گونه فعالیتی به خرده‌فروشان مواد مخدر نخواهد داد و از مردم انتظار می‌رود در صورت اطلاع و با مشاهده افراد مشکوک و غریبه و رفت‌وآمدهای غیرعادی آن‌ها، موارد را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145175

مهمترین اخبار ایران و جهان: