نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 22:03

برنامه‌های نوروزی اصفهان بازتاب خوبی در سطح ملی داشت

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در لحظه سال‌تحویل جشن‌های بزرگی در گلستان شهدا، کمپ باغ فدک و پل خواجو اجرا شد که بازتاب‌ خوبی در سطح ملی و رسانه‌ای داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی شهرداری اصفهان در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار داشت: تجربه‌ای که از سال گذشته در زمینه تمرکز برنامه‌ها در عرصه‌های تخصصی در اصفهان آغاز شد، اقدام خوبی بود که امسال هم تکرار شد و بازخوردهای خوبی داشت.

وی با بیان اینکه در لحظه سال‌تحویل جشن‌های بزرگی در گلستان شهدا، کمپ باغ فدک و پل خواجو اجرا شد که بازتاب‌های خوبی در سطح ملی و رسانه‌ای داشت، افزود: امیدواریم در چند سال آینده که نوروز و رمضان هم‌زمان است، بتوانیم این برنامه‌ها را غنی‌تر و بهتر اجرا کنیم.

شاهمرادی حضور گردشگران در اصفهان هم‌زمان با جاری بودن آب در زاینده‌رود را فرصت ارزشمندی دانست و گفت: ۱۲۰  نمایش از جشنواره کمدی «خندستان» با موضوع زاینده‌رود در سطح شهر اجراشده که بازتاب‌های خوبی به‌دنبال داشت.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با تقدیر از افرادی که تلاش کردند تصویر و سیمای خوبی از اصفهان به سایر نقاط ایران منتقل شود، ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف در کارها یک ضرورت است که باید دنبال شود.

وی در پایان تأکید کرد: به نظر می‌رسد با خدمت‌رسانی و فعالیت‌های خوبی که انجام ‌شده، اصفهان با فاصله زیادی از دیگر کلان‌شهرها در ارائه خدمات به مسافران نوروزی پیشتاز و این موضوع رضایت‌مندی آن‌ها را به دنبال داشته است.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121831

مهمترین اخبار ایران و جهان: