نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 13:29

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 183 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 183 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزکگان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک، اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی این شهرستان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: مأموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی محور "جاسک-سیریک" به یک سواری پژو که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزوده و متواری شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات تخصصی پلیسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن، 183کیلو و 500 گرم تریاک کشف و راننده خودرو با توجه به تاریکی هوا و پوشش انبوه درختان منطقه از محل متواری که تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی را نخواهد داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121131

مهمترین اخبار ایران و جهان: