نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 10:59

اطلاع از جزئیات برنامه‌های شب‌های قدر در نرم‌افزار «اصفهان من»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان به نرم‌افزار «اصفهان من» مراجعه کرده و اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان تلاش کرده تا بستر مناسبی را برای فعالیت نهادهای مردمی در شب‌های پرفضیلت قدر فراهم کند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان رسالت فضاسازی شهر را برعهده داشته‌اند و حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز نسبت به اجرای رویدادهای مختلف در محلات اقدام کرده است.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در مراسم شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها سازمان آتش‌نشانی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در محل‌هایی است که مراسم در آن برگزار می‌شود و حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز تسهیلاتی همچون سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری به شهروندان را در نظر گرفته است.

معرک‌نژاد ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برای شب‌های قدر در مسیرهای منتهی به گلستان شهدا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته و اتوبوس‌ها آماده خدمت‌رسانی تا پایان برگزاری مراسم هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن «اصفهان من» اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را دریافت کنند، گفت: این اطلاعات در قسمت رویدادها و برنامه‌های فرهنگی این اپ بارگذاری شده و شهروندان می‌توانند با استفاده از گزینه مسیریابی در اپلیکیشن اصفهان من، محل‌های برگزاری مراسم را به‌راحتی پیدا کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1140931

مهمترین اخبار ایران و جهان: