نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 10:13

لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه از لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آمویی صبح جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه اظهار کرد:: هر مقوله‌ای که برای یاد خدا و ارتباط گیری با خدا باشد اصل کار قاعدتاً مفید است و برپایی نمایشگاه قرآنی از ابتکارات و خروجی کار قرارگاه قرآنی استان کرمانشاه بود.

وی افزود: همشهریان ما در این نمایشگاه حضوری پرشور داشتند که این حضور در همه طیف‌های سنی نمود دارد و بر خلاف تبلیغات دشمن در شبکه‌های معاند که مردم را دلسرد از حوزه دین و دین داری نشان می‌دهند، مردم پای نظام و ارزش‌های دینی ایستاده‌اند و نسبت به احکام اسلامی پایبند هستند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید به مرور زمان نکاتی که در برپایی نمایشگاه مورد توجه است برطرف شود، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این نمایشگاه موجب می‌شود در سال‌های آتی همه واحدها و دستگاه‌های متولی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این عرصه پررنگ‌تر پای کار باشند.

آمویی با قدردانی از دست اندرکاران این نمایشگاه، بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده این روند ادامه داشته باشد و شاهد برگزاری نمایشگاهی پویاتر و به‌روزتر در این فضا باشیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی در استان، گفت: به‌طور قطع کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی زمان بر است و باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌های خدمت‌گذار در حوزه قرآنی در بحث آشنایی با مفاهیم و حفظ استفاده شود و بتوانیم مانند استان‌هایی که در این حوزه پیشگام هستند، گامی مؤثر برداریم و براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند حفاظی در تمام سطوح داشته باشیم در کرمانشاه این روند با کار مداوم و پیگیر ادامه داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162731

مهمترین اخبار ایران و جهان: