نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 22:54

اردوهای جهادی با هدف خدمت رسانی به جامعه در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: اردوهای جهادی با هدف خدمت رسانی به جامعه و ترویج و اشاعه فرهنگ در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محسنی عصر چهارشنبه در آئین بدرقه اعزام به اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: نقطه عطف طرح جهادی فعالیت‌های تخصصی دانشجو معلمان بوده که این طرح را به زمین تمرینی برای معلمی تبدیل کرده است و قدم گذاشتن در این مسیر بسیار تأثیرگذار و فرهنگ ساز است.

وی معیار اصلی جهاد را خودسازی و از خودگذشتگی دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اردوی جهادی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ و خدمت رسانی به جامعه در اردبیل برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه دانشجو معلمان باید قدر این فرصت را دانسته و از آن در راستای خودسازی خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان متقاضی برای شرکت در طرح جهادی می‌توانند با بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها ارتباط بگیرند.

محسنی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری اردوی طرح جهادی بر پایه سازندگی استوار شده است و این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170775

مهمترین اخبار ایران و جهان: